LA SESSIÓ

El descans i una bona alimentació seran el complement imprescindible per poder treure el màxim rendiment dels vostres entrenaments.

Tipologia de la sessió

Tots els nostres serveis tindran sempre el mateix denominador comú, la millora de la força i el control muscular a través de l’entrenament personal en màquina, com a norma general.

Són incomptables els beneficis que ens aporta l’augment de la força per la nostra salut: la pèrdua de greix, la millora de l’eficiència cardiovascular, la millora de la flexibilitat, l’augment de la força als ossos, la pujada del metabolisme basal, la millora dels biomarcadors de l’edat i l’estètica. Tots objectius abastables.

La meva especialització està destinada en la seva totalitat a conèixer i rendibilitzar el vostre esforç al màxim per aconseguir aquesta millora de la manera més ràpida i segura possible.

Ofereixo sessions de 30 i 60′. En funció del vostre estat inicial i objectiu us recomanaré un tipus o un altre, essent el meu criteri el que prevaldrà a fi d’oferir la màxima qualitat possible tenint en compte el punt de partida i el temps que hi podeu dedicar.

Sessions de 30′

Van destinades a un públic amb un bon control corporal, que vol estar ben preparat físicament i que compta amb poc temps per entrenar. Són sessions molt intenses per aconseguir en 30′, o menys idealment, el que en entrenaments més “tradicionals” s’aconsegueix amb una inversió en temps per setmana molt superior.

Adrecem el cos a exercitar-se en 4-6 exercicis compostos, normalment, a fi d’aconseguir una estimulació d’una gran quantitat de músculs i els portem a esprémer la seva capacitat de produir força al màxim. D’aquesta manera, l’adaptació posterior que es dóna en aquesta musculatura ens porta a un estatus superior en quant a prestacions físiques.

3 sessions setmanals com a màxim i depenent de cada individu.

Sessions de 60′

En la sessió de 60′ el nostre objectiu serà abarcar el màxim d’articulacions possible dins l’entrenament, fent un especial èmfasi en aquelles zones on hi ha uns desequilibris més grans. Degut al temps que hi podem dedicar, serà la sessió on més minuciosos podrem ser. A més inclourem en la mesura que sigui possible una càrrega metabòlica alta i una estimulació muscular tan intensa com ens permeti cadascú, de manera que el treball final sigui complet. La gran majoria de gent que pretengui poder entrenar en la modalitat de 30′, haurà de passar primer per les sessions de 60′ a fi de poder detectar i identificar els punts més vulnerables de cadascú. És la millor manera de poder arribar a conèixer a fons el propi cos. 1-2 sessions setmanals.

Planifica les teves sessions d'entrenament

+34 655 821 941